2013. december 31., kedd

Tartozom

... magamnak és Nektek annyival, hogy megírom e bejegyzést.

Ezt a borítéktáskát majdnem fél évvel ezelőtt kezdtem el, még a nyári forró napok idején.
Akkor varrtam fel a gyöngyöket. Aztán az oldalak géppel történő összevarrása következett volna, amit én akartam megtenni, mégsem így alakult. Nem volt hozzá elég kedvem, hogy felülemelkedjek a kis akadályokon. Végül odaadtam Anyósomnak, hogy varrja össze ő.
Nos, azóta tekintem késznek. Már csak a bemutatása maradt hátra. Amit inkább idén, mint jövőre tennék meg. :)

Szóval, készítettem egy filc alapú, lila gyöngyökkel gazdagon díszített borítéktáskát.
Mérete 20,5 x 11,5 cm, záróelem nem került rá.

(Sajnos ezeket a színeket nem tudom láthatóan fotózni, de tényleg bézs a filc és lila a gyöngy.)

Lezártnak tekintem a dolgot, és a 2013-as évet is.
Gyermekem születése óta nagyon kevés időm és ötletem volt alkotni, talán a következő év pozitív változást hoz e téren.
Egyébként nem vagyok teljesen elveszve, egy nagy "projekten" dolgozom, hamarosan mutatok belőle egy kis részletet.

Addig is mindenkinek sikeres, boldog új évet kívánok, találkozzunk itt 2014-ben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése