2013. december 1., vasárnap

Adventi naptár, 2013

Bár az egyre gyorsabb ütemben fejlődő gyermekem mellett egyre kevesebb szabadidővel rendelkezem, az adventi készülődésre mindenképp szakítok időt.

Így egy minimál/skandináv stílusú adventi naptárat készítettem a Kedvesnek, vagyis az Apjának.

Fehér és piros papírból borítékot hajtogattam, filccel ráírtam a számokat 1-től 24-ig, apró ajándékot rejtettem bele, végül dekortapasszal ragasztottam le.


Véletlenszerűen kiválasztott piros borítékok

Mikulás és rénszarvas a dekortapaszon

A dekortapasz tényleg nyomtalanul eltávolítható, ez ma kiderült az első boríték felbontásakor. Azt hiszem, elteszem őket későbbre, felhasználható lesz (legalább) még egyszer. Éljen a kreativitás és a gazdaságosság (no és az időspórolás). :)

Kellemes adventet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése