2013. január 15., kedd

Kávés üveg

Hosszas halogatás után végre nekiálltam a dekupázs technika kipróbálásának.

Első áldozatom egy bébiételes üveg volt, amit először fehérre festettem, majd kávéscsészés szalvétával díszítettem, a kihagyott részeket barna festékkel pöttyöztem, majd a kupakot is pöttyöztem, végül egy tejeskávé színű masnival tettem igazán nőiessé.
A végén egy kis fényességet is kapott dekupázslakk segítségével.





Természetesen azonnal fellelkesültem, hogy milyen jó kis technika ez, és azóta azon jár az agyam, kinek mit készítsek, milyen mintával és milyen célra.
Folytatás várható. :)

2 megjegyzés:

  1. Remek ötlet! Mindig gondban vagyok, ha egy-egy érdekes formájú üveg kiürül (mogyorókrém, dzsem, kávé stb.). mert nincs szívem kidobni. egy ideig gyűjtögetem őket egy nagy dobozban, aztán van, amelyik már évek óta várja a felhasználás. Most biztosan előkerülnek.
    Tényleg tele lehet rakni vele a konyhát, mindenféle tárolót lehetne belőlük készíteni, és még előrelátva kicsit (nagyon) karácsonyi SK (sajátkéz)ajándékozásokhoz is remek ötlet.
    Örülök, hogy megmutattad, köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Amint eszedbe jut az egyikről valami, csináld meg, aztán már csak azon kell gondolkodnod, ki kapja meg és melyik ünnepre (születésnap, névnap, húsvét, karácsony, stb.)
      Levendulalánynál (http://kiflieslevendula.blogspot.hu/) még sok hasonló dolgot láthatsz, ajánlom bátran, én is tőle inspirálódom.
      Jó alkotást neked!

      Törlés