2011. október 7., péntek

Nagy-Gete

Sikerült kifognunk a - valószínűleg - utolsó kellemes őszi napsütéses időt, ki is használtuk gyorsan: megmásztuk a Getét. A Nagy-Gete a falunk másik (nagyobbik) hegye, ami meghódításra várt két éve, mióta ideköltöztem.

Jelentem, megmásztam, és büszke is vagyok magamra, hogy sikerült. Tokodi életem során volt szerencsém nagyobb dombokhoz, kisebb-nagyobb hegyekhez, de ez más. A Getét látom minden nap, köszöntöm reggel és este, üdvözlöm napsütésben, csodálom ködös időben. Izgatottan vártam a napot, hogy meghódíthassam, és köszönöm neki, hogy magához engedett.


A Nagy-Gete, majdnem a lábánál. Innen nem is látszik magasnak, pedig kb. 450 m.

Első megállóhely, kilátással

Fa lépcsők vezetnek felfelé egy szakaszon.

Öreg kő, mohatengerrel

Borostyánnal befutott fatörzsek

Kilátás a hegyről. Jobbra az előtérben "kis dombocska" a másik kedvenc hegyem, a Hegyeskő.

A cél felé, a hegytetőn

Feküdtem a fűben, élveztem a csendet, a nyugalmat, a végtelen szabadságot.

Gyönyörű a kilátás a tetőről.

Fa kereszt a pihenőhelyen

Előkészület a szalonnasütéshez: már ég a tűz.

Kis falum a hegyről. Gyönyörű.

Itt már lefelé igyekszem.

A Kék-túra útvonalat követtük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése