2011. augusztus 4., csütörtök

Villa a Lesence partján

Kedvenc lakberendezős blogomban nézelődtem, amikor rábukkantam egy csodára. Egy hangulatos kis helyre, ami ideális pihenéshez, kikapcsolódáshoz, ami nem más, mint Villa Fiore panzió.

Imádom a stílusát, és mivel amúgy sincs messze a szülőhelyemtől, elfogódottan nézegettem a képeket, és már láttam magunkat ott pihenni. Egyszer biztosan el fogunk menni. :)

Egy fővárosi fiatal pár vette meg a Gubacsi-malmot Lesencetomajon, amit felújítottak, és hangulatos kis panziót alakítottak ki belőle.

Kedvcsináló képek a blogból:


Ez az épület ad helyet ennek a panziónak:






2 megjegyzés:

  1. Wow, hát ezt tényleg szép hely, ki gondolná, hogy van ilyen is a közelünkben!

    VálaszTörlés
  2. Igen, szerencsére sok csoda van ezen a szép Magyarországon. :)

    Itt egy link, ahol frissebb az információ, de szerintem ez nem sokat változtat a helyzeten:

    http://stilusosszallodak.blogspot.com/2011/07/villa-fiore-zsuzsijanak-es-gyozojenek.html

    VálaszTörlés