2011. augusztus 19., péntek

Kék-lila kétoldalas fülbevaló

Mint azt ígértem, sikerült anyagot vásárolnom, egy kis szabadidővel is rendelkezem, így itt az újabb elkészült termékem.

Kék és lila nemezlapokból kört és virágot vágtam ki, majd egymásra varrtam őket. A kék virág lila gyöngyöket, a lila virág kék gyöngyöket kapott díszítésül. Pelenkaöltéssel varrtam egymáshoz az eltérő színű lapokat, így egyszerre "kettő az egyben" fülbevaló lett belőle.
Végül antikolt hatású fülbevaló szereléket rögzítettem rá.

Körök mérete: kb. 4,2 cm átmérőjű, szerelékkel együtt a fülbevaló hossza kb. 7 cm.


A kétoldalas fülbevaló előnye, hogy ha nagyon fúj a szél, nem kell attól tartanod, hogy a díszt megfordítja a füledben, hanem mindkét oldalán ugyanaz a dísz látható, így mindig a díszes felét látják a többiek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése