2014. szeptember 22., hétfő

Rúzstartó házilag - 3 perc alatt

Azt hiszem, ez a legnagyszerűbb ötletem, amióta kreatívan gondolkodom, - és cselekszem.

Néhány napja vettem két rúzst, amivel a korábbi állomány jelentősen megnövekedett, és kiszorultak a neszesszerből. Mivel csak a heti egy fotózásra tudok rendesen, alaposan sminkelni, rászoktam a rúzsokra. Hamar felkenem, és már mehetünk is vásárolni, sétálni, orvoshoz, játszótérre, stb. Hogy kéznél legyenek, az íróasztal feletti polcon képzeltem elhelyezni őket, és a megoldásra ma jöttem rá.

Az elkészítése ennyi, ami kb. 3 percet vett igénybe:

Egy régi, ám nagyon kedves elhasznált zoknit vágtam ketté - a sarka kopott el, ott vágtam szét -, beletettem egy kis darab papírhengert (pl. wp-papír gurigát), visszahajtottam a zokni széleit, és kész is voltam.
A rúzsokat fejjel lefelé tettem bele, hogy az azonos csomagolásúaknak lássam a feliratát, hogy milyen árnyalatúak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése