2014. április 16., szerda

Szürke Csoda - 2.0



Kedves Olvasóim!

Engedjétek meg, hogy megosszam veletek a hétvége történéseit, amikor megkaptam életem legnagyobb, legnagyszabásúbb, legdrágább és legszerelmesebb ajándékát. Egy Alfát. Egy 75-öst. A régi 75-ösünket.

Szerelmünk hajnalán a Kedvesnek volt egy 75-ös Alfája, aminek nagy szerep jutott a kapcsolatunk alakulásában. Szerettük, vigyáztunk rá, csinosítgattuk, javítgattuk, de egy buta balesetben totálkárra tört, és meg kellett válnunk tőle. Szerencsénkre a biztosító jól fizetett, így gyorsan vettünk egy másik autót (mivel szükségünk van rá), persze megint Alfát.

Felmerült bennünk a javíttatás kérdése, de másként alakultak a dolgok, elmaradt. Aztán a Kedves mégis meggondolta magát, és titokban megszervezte, megjavíttatta, visszahozatta. És megkaptam én.
Lett egy Alfám.

A Szürke Csoda (merthogy ezt a nevet kapta a keresztségben) tényleg egy csoda. Óriási meglepetés. Imádom. Szeretem. Tovább is van, mondjam még? :) Szerelmes vagyok belé. Meg a Kedvesbe is.
Az élet mégis szép. :)


Megérkezés.

A leggyönyörűbb Alfa, ami újra a birtokunkban van.

A hála kinyilvánítása részemről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése