2014. március 26., szerda

Póló újratervezve

Ahogy azt az előző bejegyzésben jósoltam, ismét festéket és ecsetet ragadtam, és megint ruhát alakítottam át.
Most egy sötétkék, rövidujjú pólóra esett a választásom, de a minta a régi, a jól bevált pötty. Már évek óta rajongok a pöttyökért, (úgyhogy aki utálja, ne is olvasson tovább ;) ), lassan beszivárgott a ruhatáramba is.

Szóval az volt az eredeti terv, hogy a póló elejét festem be, az ujjak és a hátoldala marad üresen, vagyis kéken.
De nem voltam annyira elragadtatva a látványtól (nem volt olyan szép a végeredmény, mint a kötött pulcsin), így hagytam magam rábeszélni, és így hagytam. Vagyis válltól mellig pöttyös, alatta üres.

Az igen valószínű, hogy nem jön szembe az utcán egy másik ilyen, tehát mindenképp egyedit alkottam. Természetesen tetszik, de egy kicsit barátkoznom kellett a változtatással. Szinte sosem úgy alakul a gyakorlat, ahogy azt elméletben megterveztem (bár épp a szürke pulcsim a kivétel), de mindig tetszik a végeredmény. Elvégre mire való az élet, ha nem a tervek módosítására? :)

Előtte.

Utána.

A gyakorlatban, rajtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése