2014. február 13., csütörtök

Hálanaplóm, avagy IKEA-hack

Hogy Viától, az Urban-Eve bloggerétől, vagy Oravecz Nóritól hallottam előbb a hálanaplóról, már nem emlékszem, csak azt tudom, hogy a folyton írni vágyó lelkemnek jó ötletnek tűnt, hogy én is összegyűjtsem a napi örömeimet.

Tavaly egyszerűen a gyönyörű határidőnaplóm napi bejegyzéseinek rovatába jegyeztem fel mindezt, de mivel idén nem vásároltam nagy méretű naplót, egyszerűnek tűnt készíteni magamnak egyet.
Így az IKEÁ-ban vásárolt kis füzetet alakítottam át,


amit előbb szépen bevonalkáztam, végigírtam az egész év mind az 52+1 hetét, végül a külsejét mintás kartonnal ragasztottam be.


Végül ilyen lett:

Kicsit elhúzódott a készítése, a napokban végeztem vele, de hiszen messze van még az év vége, nem maradt egyetlen napom sem hála nélkül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése