2013. július 21., vasárnap

Pávás jegyzetfüzet

Fűztem egy füzetet. Még sosem csináltam ilyet, most ennek is eljött az ideje.
Történt ez úgy, hogy megelégeltem, hogy mindenféle cetlikre firkantom le az ötleteimet. Gondoltam megérdemelnének egy szebb füzetet. De miért vennék, ha készíteni is tudok? Nem lehet olyan bonyolult. Nos, nem is az, de megint tanultam valamit az esetből. Például, hogy nem olyan jó a szemmértékem, mint gondoltam, és irigylem azt, akinek tűpontos. Például a Kedvesét. Nos, ezt a füzetet félig szemre készítettem, félig méricskélve, de az eredmény elég jó lett.

Szóval a mintás kartonokból kiválasztottam a legszebbet.

Géppapírt tettem bele, felezve, és azt félbehajtva, vagyis A/6-os lett a végleges nagysága.
Mivel nincs ipari tűzőgépem, gondoltam összefűzöm fonallal a lapokat.

Tehát kialakítottam a megfelelő méretet a lapoknak, hozzámértem a mintás kartont, és 2-2 mm-t ráhagyva, kivágtam egy darabot belőle.

Régi, elhasznált nemezelőtűvel lyukasztottam ki a lapokat, így már könnyen bele tudtam fűzni a fonalat egy tű segítségével.
Fordított "kapcsot" készítettem, belül egységes, kívül van rögzítve, így:
Egyszerűen megcsomóztam.

Végül így néz ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése