2013. június 21., péntek

Párizsi sikk

Legutóbb, mikor levendulás szalvétáért mentem a hobbiboltba, átlapozva a kínálatot, akadt meg a szemem ezeken a gyönyörűséges, csajos témájú szalvétákon.


Mivel van egy natúr fa dobozom, amiben a gyöngyöket és az egyéb ékszerszerelékeket tartom, egyértelmű volt, hogy ezt fogom kidíszíteni.
A butikos képet találtam megfelelőnek hozzá.


Ha már francia butik, illett egy bejárat az üzletbe, és egy hosszú, a bolt teljes hosszában elnyúló cégér. Így kiegészítettem a képet további ruhákkal, rajzoltam filctollal ajtót, festettem nyitvatartási rendet és lépcsőt. A kirakat alatti betoncsíkot is megnyújtottam, hogy leérjen a doboz aljáig, és mivel akadt még egy keskeny csík a széleken, fekete akrilfestékkel végighúztam.
Így egy kicsit festményszerű lett a képem.


Csak a doboz tetejét dekoráltam, az oldalakat (egyelőre) üresen hagytam. Ha változtatok rajta, arról is beszámolok majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése