2012. január 21., szombat

Éld az életed!

Minden út egy spirituális megérzéshez vezet.
Minden a gondolkodásmód megváltoztatásával kezdődik.
Ha megváltoztatod a gondolataidat, megváltoztatod az életed.
Információ+Megerősítés+Cselekvés=Csoda
Ha egy hit elég erős, bármit megtehet.

Én szeretettel megbocsátok, és felmentelek a múlt alól.

Van kiút, és ez a pozitív gondolkodás.

A megbocsájtás magamnak és másoknak megszabadít a múlttól.
A megbocsájtás válasz szinte minden problémára.
A megbocsájtás a legjobb ajándék, amit adhatsz magadnak.
Megbocsájtok és felszabadítom magam.
Megbocsájtok, és szabaddá teszem magam.

Én szeretem magam és elfogadom magam.
Szeretem önmagam, ezért élek a jelenben, és minden pillanatban megpróbálok örömet okozni.
Ha azt érzed: "Jól vagyok, úgy vagyok jó, ahogy vagyok, és elfogadom magam, szeretem az életemet és szeretem magam.", akkor hálás lehetsz magadnak és az életnek. Az élet is másképp bánik veled.

Megérdemlem a legjobbat, és elfogadom most.



Ezek az én útmutatásaim Louise L. Hay-től. Szeretettel ajánlom az Éld az életed c. filmjét mindenkinek.
Teremtsünk egy jobb világot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése